Studiereis 2017 Italië

17 februari 2017 - Pisa, Italië

17 februari 2017

De voorlaatste dag van onze studiereis is dan eindelijk aangebroken. We vertrekken vandaag vanuit Rome naar Lucca en daarna naar Pisa.

Als we arriveren in Lucca is het 14:00 uur. Voordat onze wegen scheiden met de andere groep die terug zal reizen met de bus, gaan we met z'n alle nog een hapje lunchen. Nadat we hebben rondgekeken in Lucca vertrekken we naar Pisa.

In Pisa komen we aan op de grote busparkeerplaats waar we de shuttle naar de scheve toren nemen. Uiteindelijk hebben we 1,5 uur vrije tijd en lopen we door Pisa heen en kijken we naar de mooie maar toch wel hele erge scheve toren.

Als de tijd om is gaan we te voet weer terug naar de bus die de LVD groep naar het hotel zal brengen.

Uiteindelijk moeten we toch nog een taxi nemen om naar het hotel te komen. Wel zitten we in een echte Italiaanse taxi, toeteren, door rood licht rijden, schreeuwen, en heel hard rijden.

Wel arriveren we hierna in ons hotel (gelukkig) Hotel Bologna. Het mooiste hotel van de hele week. Hierna lopen we naar een leuke pizzeria waar we met z'n alle een hapje eten en daarna hebben we vrije tijd om nog wat leuks te gaan doen.

Aangekomen in het hotel pakken we onze koffers alvast in, want morgen vliegen we om 9:15 uur terug naar Amsterdam.