Studiereis 2017 Italië

13 februari 2017 - Venetië, Italië

13 februari 2017

Vandaag zijn we met z'n alle dan eindelijk vertrokken naar Italië. Vanuit Maastricht naar Düsseldorf met de shuttle bus. Maar voordat we dan eindelijk naar het mooie Venetië vliegen krijgen we een rondleiding op Düsseldorf airport.

Leerlingen van het Leeuwenborgh in Maastricht die stage lopen op het vliegveld in Düsseldorf hebben ons deze interessante rondleiding gegeven.

Uiteindelijk na de goede en leuke rondleiding zijn we dan eindelijk naar Italië vertrokken met Eurowings. Jammer genoeg mochten we niet meehelpen met de vlucht.

Om 14:55 uur zijn we dan aangekomen op Venetië airport. Waar de bus van de Heidebloem voor ons klaarstaat om ons naar het mooie Venetië te brengen.

Als we aankomen gaan we eerst met de boot naar Venetië toe. Als we dan na de bootreis in de stad aankomen, zien we over gondels en bootjes en proeven we meteen van het echte Italië. Je ruikt de heerlijke pizza overal waar je loopt en de mooie Italiaanse taal hoor je overal.

Om 20:30 uur moeten we weer verzamelen om gezamelijk met de andere groep van toerisme die er al was met de bus, terug te reizen naar de busstop.

Vanuit de busstop gaan we met de bus naar ons hotel in Mestre. Hier verblijven we de nacht voordat we morgen dan vertrekken naar Firenze !!! :)